martes, marzo 27, 2007

M'he perdut

No sé on sóc.
M’he perdut.
Definitivament estic perduda, més perduda que mai, estic tan perduda que ni em trobo.
Mai hagués pensat en tornar a estar així, feia anys que no em sentia tan desgraciada.
Ni tan sols quan us vau morir vaig sentir tanta desorientació, pot ser sí vaig sentir un gran dolor, però no vaig sentir això que sento ara, que es tan estrany que ni sé que sento.
M’he enlluernat per un raig de llum de bombeta de trenta wats directa als ulls?
He escapat de la dolorosa soledat, per caure en el buit enganyós?
He confós desesperació per coratge?
Sóc injusta, pot ser sempre ho he estat, però no trobo, no trobo res que em torni la calma.

Ningú no ho nota, ningú no ho sap.
Només tu.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Saps que deia la meva avia quan tornaba plorant d´escola?. -Estigues tranquil, aixó també pasará.

When you´re down and troubled and you need some loving care. And nothing, nothing is going right. Close your eyes and think of me, and soon i will be there...

Si esdevines quina es la canço t´invite a un cafe.

mala dijo...

You've got a friend ;-)

Anónimo dijo...

Premi!!!!

Et trobes millor avui?

mala dijo...

Sí, estic millor.Encara que el clima no ajuda...

Gràcies, per la cançó.