martes, febrero 28, 2006

AVUI JA FA UN ANY

Caminant cap a la feina, mentre deixava d’escoltar Amaral (si, si Amaral, E. m'ho va gravar a la i-pod i jo ho escolto) per Clap your hands, he passat per una pastisseria que a l’aparador tenia unes galetes rodones en forma de cara de pirata, ha estat aleshores quan he començat a recordar.

He recordat el matins dels 80s.

He recordat que cada matí em llevava molt aviat amb l’objectiu de ser la primera en arribar a l’escola. Evidentment, això no era idea meva però jo vivia aquesta competició com si ho fos...De fet, ara se que era la tècnica del meu pare, per poder-me deixar a l’escola a les 8:00h, una hora abans que comencessin les classes, i que jo estigués contenta amb la idea!!!

Ell i jo, sortíem de casa ven d’hora i començàvem a donar voltes intentant recordar on ell havia aparcat el cotxe el dia abans... Un cop el trobàvem, ens hi asseiem i ens dirigíem cap a un petit forn que hi havia darrera de la casa dels meu pares (com tot es canvi ja fa anys que aquest no hi és). Ell entrava i venia amb el meu esmorzar, una espècie d’ensaïmada de brioix que tenia una un somriure molt gran de crema, un nas de cirereta confitada i uns ulls de xocolata, i que era molt enganxosa perquè estava recoberta d’una capa de gelatina dolça.

Després em portava a l’escola tot preguntant-me les taules de multiplicar:

A veure M, la del set ( per a mi era la més difícil i per això sempre me la preguntava), ara al revés, ara saltejada, quan enfilàvem pel club de tenis i veiem el Liceu Francés ja sabia que em quedava només passar el parc de l’oreneta per a deixar de passar aquella estona amb ell.

Avui fa un any que el malson del 27 d’octubre es va repetir i encara ara no me’l acabo de creure.

Un petó als dos.

M.

4 comentarios:

-Aaron- dijo...

Ich vermute, dass du zumindest a bissel deutsch kannst! Wenn ja, schreib mir zurueck, bitte!

mala dijo...

Ich bin sechs Jahre deutsch gestudiert, aber für mich es ist Sehr Schwierig.
Spanish oder English sind Leicht, für mich.

-Aaron- dijo...

bueno, en este caso, espanol entonces! (Hablo ingles como primer idioma, pero a mi me encanta practicar otros cuando tenga la oportunidad) ?Eres de Barcelona originalmente? !Has viajado por todos lados! (bueno, muchos por lo menos)

hoffentlich koennen wir mehr auf drei Sprachen unterhalten!

til then...

mala dijo...

Por mi hablar español perfecto, even I think ,it could be funny in English und Deustch zu sprechen Auch.

hoffentlich koennen wir mehr auf drei Sprachen unterhalten!

See you soon